♥♥

Skola..

Publicerad 2011-04-28 15:09:44 i Emma,

Nu är ju skolan tillbaka det är torsdag och skolan började i tisdags..
Vi var på teater i dag.
Och nu är jag hemma. Det har varit både tråkigt och roligt i skolan..
På torsdagar har vi svenska halva dagen och sen engelska och sist matte..
Jag gillar inget av det..
Svenska och matte gillar jag minst!!!!
Min kompis gillar matte!! Hon är typ duktig på allt i skolan..
Det är nog inte jag.. Eller lite duktig är jag nog i alla ämnena.
Mitt favo ämne är bild,idrott och historia

Det skulle vara kul om du ville komentera vilket som är ditt favo ämne.
Kramiz Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela