♥♥

2-2

Publicerad 2011-08-14 21:11:24 i Emma,

Hej!

Jag har sovit över med mimmi som ni vet.
Jag sov ju inte jätte mycket men annars var det kul. :)
Men vem sover i gentligen jätte bra när man inte sover i sin egen säng??
 
När jag kom hem från mimmi var jag jätte trött så jag gjorde typ inget förutom åt mat och var lite på darton.
Sen var det dags att byta om och åka i väg och spela match.
Det blev lika 2-2.

Vi spelade lika mot dom förra gången vi spelade mot varandra också.
Och vi ligger på delad trea plats i serien..

Ja, vi är typ lika bra.

Aja, det viktigaste är ju att ha kul så..
Och det hade vi väll.

Kram Emma.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela