♥♥

Blondast,blond blondare.

Publicerad 2011-08-11 22:02:28 i Emma,

Hej!!

Jag har inte bloggat på några dar, vilket är dumt!

Jag har varit lite sjuk och är sjuk fotfarande.
Jag har ont i halsen och är förkyld.
Så jag har inte varit på några fotbolls-träningar vilket är dåligt om jag vill vara med på söndag när vi ska
spela mot några...

Om man inte varit med på träningarna i veckan så är det inte säkert man får vara med och spela.
Men jag kanske inte ens är frisk på söndag så..

Jag har faktiskt klippt lugg för några dagar sedan.
Det blev jätte snyggt!!
Jag slingade mig blondare också.

När jag var liten så var jag jätte blond!
Men när jag blev äldre så blev det mörkare.
Nu har jag blivit blondare men inte lika blond som när jag var liten!!



Jag hoppas jag blir frisk snart kram Emma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela