♥♥

Hej!

Publicerad 2011-08-23 12:51:12 i Emma,

Hejsan!

I dag åkte jag hem från skolan.
Jag hade JÄTTE ont i magen och var yr.
Och när jag tittade i speglen såg jag ut som ett spöke!
Jag var lik blek i ansiktet!

Allt började med att vi gick ut på rast.
Och jag började få lite ont i magen, men sen blev det värre och värre.
Efter rasten så hade vi bild.
Läraren pratade om vad vi skulle göra, men jag kunde inte lyssna.
Jag kunde heller inte sitta still, det gjorde såå ont!

Sen kunde jag knappt höra vad han sa allt lät så konstigt.
Men efter ett tag var det ännu värre.
Så jag gick upp och sa att jag ville åka hem och det fick jag.

Fast först fick jag ligga i en säng hos skolsyster, fast hon var ju inte där.
Jag fick ha benen rätt högt så att jag skulle få ner mer blod till huvudet.

Men sen kom äntligen mamma. Och nu är allt mycket bättre i alla fall.

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela