♥♥

Hej på er!

Publicerad 2011-08-19 18:20:46 i Emma,

Hejsan!

I dag var jag med mimmi som alla andra dagar i veckan :)
Först visade hon mig hur man gör sig till en vampyr i photoshop.
Sen var vi lite med min syrra Elin.
Sen gjorde vi lite andra saker.


Lite senare på dagen gick vi ut med Bosse. Vi gick rätt långt
mycket längre än vanligt.

Och när vi kommit väldigt långt kommer jag på att jag
glömt mobilen hemma...
När vi kommer hem har min lilla syrra varit jätte orolig, det kan
man förstå.. Vi var borta i två timmar.

I mon ska vi handla lite skol saker.
Jag kan inte fatta att skolan börjar om några dagar!!

Kram Emma.




Bild tagen av mig med mobil kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela