♥♥

Hejsan!!

Publicerad 2011-08-27 16:05:19 i Emma,

Hej på er!!!

Först i dag var jag med mimmi och vi sålde jultidningar.
Det gick väll ganska bra...

Sen har jag städat hela dagen.
För vi ska ha släkt-kalas i morgon.

Min syrra Nellie har bakat jätte mycket!
Och vi har inte ätit mat än och klockan är 15:59!!
Jag är jätte hungrig!

Men vi ska nog äta snart tror jag.

I går så hade vi match. Jag tror vi vann med 6-0.
Och det var ju riktigt bra!

Min lilla-syster spelade samtidigt som mig.
Dom vann med 1-0.
Det var ju också bra :)

Kram Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela