♥♥

Bosse i full fart!

Publicerad 2011-07-16 18:52:11 i Emma,

Hej!
I dag har jag, en av mina systrar, min pappa och mamma spelat
minigolf.
Det var kul, men man blir ju lite arg när bollen inte går i! :)

Sen skulle vi gå och köpa kul-glass, när vi gått en bit skulle
pappa släppa bosse så han kunde springa till elin (min syster)
Men bosse sprang inte till bosse, han sprang ut på gatan och över till andra sidan!
Och då kom en bil! Men pappa han över gatan och tog tag i bosse.
Annars hade nog bosse sprungit ut framför bilen.

Men det gick bra till slut!
Galssen var jätte god!
Jag tog regnbåge och melon i en bägare.

I kväll ska vi grilla!
Riktigt sommar väder i dag! <3<3<3<3
Kram emma

Thumbnail(egen bild)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela