♥♥

Heeej.!

Publicerad 2011-07-15 20:24:25 i Emma,

Hej!

I förgår  var jag på bio med min syster och hennes kompis.
Vi såg harry potter och dödsrelikerna del 2.
Den var super bra, men det är ju lite sorgligt att det är den sista filmen!

I fall du ska gå på bio kan jag värkligen tippsa om den filmen!
Och det var coolt att se den i 3D!

I dag har jag varit hoss min mormor och morfar.
det är rätt långt dit och det tar lång tid att åka dit
men när vi  kommer fram så bjuder dom alltid på jätte god mat!

Nu är jag i alla fall hemma. Jag gör inte så mycket
men man kan ju inte ha fullt upp hela tiden!

Kramiz Emma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela