♥♥

Hej!

Publicerad 2011-07-28 21:40:26 i Emma,

Hejsan!

I dag vacknade jag tidigt, alltså tidigt för mig.
Kl 8 gick jag upp, jag brukar gå upp ungefär halv 12.

Men jag brukar gå och lägga mig ungefär kvart över tolv.
Jag brukar kolla på Big brother innan jag ska sova lite ;)

I dag bakade jag muffins med mina systrar. Dom blev jätte goda!

Vi har bakat varje dag denna veckan.

Vi har bakat äppel-paj,blåbärs-paj, choklad drömmar,chokladbollar och muffins.

Hoppas ni har ett bra sommarlov! Kram Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela