♥♥

Hej!

Publicerad 2011-06-03 11:41:18 i Emma,

Hej! Det är mest mimmi som har bloggat nu men jag har haft fullt upp!
Jag kom hem från öland i går jag har haft super kul!
Jag har badat nästan varje dag! Jag är jätte brun och mitt hår har blivit blondare!
Vi badade till och med i havet! Det var iskallt!

Nu är det bara jag och min lilla syrra hemma.
Jag har inte så mycket att göra men jag böhöver nog en lugn dag :)

Vi var på ölands djurpark i går. Vi hade jätte kul!
Fast jag mådde illa hela vägen hem för jag hade åkt karussel lite för mycket!
Vi hade ingen dator i vår stuga. Så jag har inte kunnat blogga på fem dagar.

Jag köpte min skol avslutnings klänning på öland! Den är super söt!


Den här fisken (hajen) skulle inte jag vilja träffa på i vattnet i alla fall!

Kramiz Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela