♥♥

Trött!!!!!

Publicerad 2011-06-22 18:59:43 i Emma,

Jag har varit på sommar simskolan. Jag skulle simma 60 längder bröst sim i 25meters basängen.

Mina sim glasögon satt så hårt att jag efter det hade tjocka röda ringar runt ögonen!!
Efter simskolan så kom pappa och hämtade oss och bosse var också med såklart!

Vi åkte till max för att testa deras lyx milkshake, men deras glass maskin var trasig!
Så vi åkte till mcdonalds och köppte jätte goda milkshakes!

Sen hämtade vi Nellies (min stora systers) kompis Wilma för dom skulle va i dag.

Sen har vi också badat bosse för första gången!
Han vart ju inte överlycklig precis! Just nu har jag lite tråkigt
men jag hittar nog på något att göra ;)

Kram Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela