♥♥

Hej!

Publicerad 2011-10-23 12:46:42 i Mimmi,

Hejsan!
Nu är somsagt blogg pausen över!
Igår hade min syrra sova över kalas,men ingen av mina kompisar kunde sova över so jag fick vara hemma.
Men det var ganska kul de också.
Jag kollade på film på daton och åt chips.
Vi åt och tacos.Mums!!
Idag hjälpe jag mamma och pappa i trädgården.
Vi krattade och så.
Jag fick pengar för det!
Jag får aldrig pengar av mamma eller pappa när jag hjälper till.
Men det är bra för jag ska spara ihop till en systemkamera!
Efter lunch ska jag fortsätta plugga till engelskan.
Jag laddade också ner två nya textsnitt till photoshop!
Kram Mimmi




 

Foto:emma tror jag

Redigering:Jag=)

Kommentarer

Postat av: Kajsa Åberg!

Publicerad 2011-10-23 13:24:52

Jobba på för pengarna Mimmi! :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela