♥♥

Hej!

Publicerad 2011-10-30 20:25:13 i Emma,

Hejsan!

I dag åkte vi i väg till en resturang för att fira mammas
och pappas bröllopsdag.
Vi har varit på den resturangen tre eller fyra gånger förut.

Det var jätte god mat!
Det var någon biff med sås och potatis.

Men efterrätten var godast!
Det fanns någon buffe som mamma och pappa åt av
men jag och mina systrar ville ha glass.

Glassen var jätte god!
Och desutom fick jag pappas chokladtårta!
Den var sjukt god!!

I morgon får jag tydligen ingen sovmorgon heller....
För vi ska till hamstads äventyrsbad.
Fast det ska ju bli jätte roligt såklart!

Hoppas ni får ett jätte bra höstlov!
Kram Emma.


Kommentarer

Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Publicerad 2011-10-30 20:59:58

Hej, jag skulle vilja be dig om två sekunder. Bara gå in här och tryck på bilden, sedan kan du stänga ner eller vad som helst! Snälla ♥

http://mmeeli.se/2011/october/jackan.html

Postat av: sara

Publicerad 2011-10-31 20:27:43

Fin blogg! vad händer?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela