♥♥

Heeeej!

Publicerad 2011-09-20 18:28:45 i Emma,

Heej!

I dag är det min efterlängtade födelsedag!!!!!!!
Jag fick väldigt mycket saker i present.
Men några av sakerna är:en marsvins tunnel av mimmi, en wesc tröja av mormor,morfar och moster,
pengar av moster, sims 3 av min syster, ett presentkort på cubus av min stora syrra mm.

Och en mobil!
En x8 eller hur man nu skriver det.
Och jag fick fri surf i mobilen i ett helt år!

Typ världens bästa födelse dag!!!!!<3<3<3

Och jag har fortfarande födelsedags middagen och tårta att se fram mot!
Och i morgon ska jag inte till skolan för jag ska
på begravning.
Och vi ska åka rätt långt så om jag blir tvungen att gå upp tidigt så
kan jag sova lite i bilen ;)

Kram Emma.

Kanske kommer en bild lite senare i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela