♥♥

Hej!

Publicerad 2011-09-08 15:47:13 i Emma,

Hejsan!

I dag har jag ju varit i skolan som vanligt.
Typ det enda som inte var som vanligt var väll att det inte
var jätte äcklig mat.
Den var faktiskt okej.

Men i morgon är det fisk-soppa i skolan!
JAG HATAR FISK!!!

I kväll har jag fotbolls-träning.
Jag vet inte riktigt om man ser fram mot det eller inte..
Men jag tror det blir kul.

Jag tänkte på en sak i dag som är ganska konstig...
Det är inte så ofta man säger till en kompis hur mycket man gillar den.
Fast den skulle antagligen bli glad av att höra det.

Så Mimmi jag skulle bara skriva,   DU är världens bästa vän!!


Kram Emma.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela