♥♥

Hejsan!

Publicerad 2011-09-14 16:33:44 i Emma,

Hej!

I dag är det ju en helt vanlig onsdag..
Men i morgon då ska vi ha friidrotts-dag på min skola.
Och jag har faktiskt gått på friidrott och tycker det är super kul!!

Men kasta kula är inte min bästa gren direkt.....
Kula är såå tråkigt!
Hoppas värkligen inte att vi ska hålla på med kula jätte mycket i alla fall.

I dag ska jag inte göra något roligt eller så.
Jag ska bara vara hemma och göra läxor och kanske
teckna lite också.

Jag har inte skrivit det på bloggen men jag
är otroligt intresserad av bild och sånt.

Hoppas ni får ha en mycket roligare onsdags kväll än vad jag har!
Kram Emma.


 Våran fågel Sigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela