♥♥

Hejsan...!!

Publicerad 2011-09-02 16:01:25 i Emma,

Hej!

Jag har kommit hem från skolan nu, ÄNTLIGEN!
Jag har längtat sjukt mycket efter fredagen och nu är den här!

Jag vill tippsa er om en jätte bra låt också.





Jag tycker den är skit bra!!!

På idrotten i skolan i dag så skulle vi springa i ett spår i skogen.
Jag slog mitt rekord sen förra gången med ungefär en minut!
Förra gången fick jag 7,7 nu fick jag 6,26.

Det tycker i alla fall jag är bra.
Spåret är 1,2 kilometer.

I kväll ska jag vara hemma och ha det lite mysigt bara.
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela