♥♥

God morgon!

Publicerad 2012-04-15 08:00:21 i Emma,

Hejsan!

Kunde inte somna om,så jag gick upp nu alså kl 07:53.
Det är inte direkt likt mig att gå upp så tidigt,jag är väldigt morgon trött.

Igår kväll var jag ute och sprang en runda och när jag kom hem tittade jag på tv i kanske 15min.
Sen sprang jag en runda till.
Och sen tittade jag på tv resten av kvällen.
Jag tittade på Smartare än en 5-klassare,Robins och Mord i paradiset.

Idag har jag inget särskilt jag ska göra förutom att det
är fotbollsträning i kväll.

Kram Emma.

Bosse <3


Ett öga jag målat på glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela