♥♥

Hallå!!

Publicerad 2012-04-16 18:07:18 i Mimmi,

Hallå!!
Ville bara säga att jag var med Emma och att vi fotade bilder till en ny header(För Emma och Jag gillade den inte)
Fast det blev inte så mycket för Emma skulle äta sen.
Så nu har jag laddat upp den nya designen på min kompis och Emmas syrra blogg.(Klicka hääär eller häääääär för att besöka den)
Och nu ska jag typ äta och göra läxan.
Men det jag ville säga är att om ni vill komentera till Exempel "Emma" då får ni komentera på "Emmas" inlägg eller skriva "Till Emma" på vilket inlägg som helst här på bloggen.
Okej?Fattar ni ? :)
Kram Mimmi
P.S. Vi har gjort en ny kategori som heter "Våra Tips" och gissa vad den ska handla om? :P D.S.
Foto:Jag!Jag älskade denna bild för ett tag sen .

Kommentarer

Postat av: saga

Publicerad 2012-04-16 18:16:24

Sv; Okej bra samma här :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela