♥♥

Hej!

Publicerad 2012-04-20 19:09:49 i Emma,

Hejsan!

Om ni har tråkigt och inte vet vad ni ska göra
så tycker jag att ni ska börja läsa någon bok.
Vissa tycker ju att det låter jätte tråkigt att läsa men det är jätte
kul om man hittar en bra bok!
Så jag ville tipsa om mina favorit böcker!

1.Twilight böckerna  Stephenie Meyer
2.Deluxe  Anna godbersen
3.Expert på att rodna Katarina Von Bredow.
4.Bara inte du  Katarina Von Bredow.
5.Besatt Anne Cassidy
6.Jag är kvar hos er Peter Pohl.
7.Nu heter jag Nirak Peter Pohl



Kram Emma.


Kommentarer

Postat av: M O A

Publicerad 2012-04-20 20:00:39

SV: Men gud va kul! I Skeå eller? :) Nice, lycka till på matchen. Jag ska fira 21 månader med min pojkvän imorgon annars vet jag inte. Vad gör du nu då sötis? :)

Postat av: Malin P Larsson

Publicerad 2012-04-20 21:35:22

Nu följer jag dig med, Allt är fint med mig, vad har du för planer för helgen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela