♥♥

Läxor..

Publicerad 2012-04-25 16:15:54 i Emma,

Hejsan! Nu har jag varit sjuk och hemma från skolan i två dagar,
Men idag gick jag till skolan i alla fall!
Jag har haft lite ont i huvudet men annars är allt bra med mig nu :)
Tyvärr så möttes jag av alla dom läxor man tydligen kan missa på tre dagar
(jag var hemma förra veckan på torsdagen också)!

Så jag får göra lite läxor ikväll och sen tänkte jag gå ut och springa lite,
Jag har missat en del fotbollsträningar på sista tiden och jag ville inte få sämre kondition nu!
Och så måste jag gå ut med min söta men olydiga hund Bosse.
Fast det blir verkligen inte kul för det regnar ute!!
Så ser min kväll ut. Vad ska ni göra ikväll??


Kram Emma :)

Bosse <3 Foto:jag :)

Kommentarer

Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Publicerad 2012-04-25 16:24:02

sv: Kanon! Följde du genom bloglovin-knappen som finns inne på min blogg? Annars får du hemskt gärna göra det i stället (via denna länk)! :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/704345/photographs-by-mathilda

Postat av: Wille♥

Publicerad 2012-04-25 18:29:15

Hejhej!

Vill du göra bloglovinbyte med oss?

Isåfall så kan du följa oss. Säg sen till oss i vår blogg, så följer vi dig direkt!



http://www.bloglovin.com/sv/blog/3457910/thefunnygirls



Kramar Wille

Postat av: sanna

Publicerad 2012-04-25 19:30:19

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

Postat av: paulinaaa

Publicerad 2012-04-25 20:49:39

shu bre, shit vad fin blogg!

allt bra (; ♥?

Postat av: HANNAH / SPOINK

Publicerad 2012-04-26 09:55:43

Nu har jag dragit vinnaren av dagens blogg fast bättre! Kolla in och se ifall du / ni vann! Om inte? Anmäl dig / er gärna igen :d

http://spoink.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-fast-battre-ny-omgang-1.html



Några speciella planer inför helgen annars? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela