♥♥

Sista dagen på påsklovet.

Publicerad 2012-04-09 18:59:15 i Emma,

Hejsan!

Idag är det sista dagen på mitt påsklov.
Jag längtar inte efter skolan alls!

Imorgon ska jag berätta om en bok jag läst på engelska inför hela klassen!
Det ska ju alla andra också men jag tycker inte om att läsa upp saker inför klassen!

Idag har jag gjort läxor nästan hela dagen och jag är fortfarande inte klar..
Fast en liten bit av dagen var jag i stan och bytte mina beskydd för dom var
för små och så köpte mamma ett jätte snyggt öronhänge till mig
(fast jag valde vilket jag ville ha).
Kram Emma.

Jag :)

Bosse <3

Jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela