♥♥

Hejsan Allihopa!!

Publicerad 2012-01-31 15:33:11 i Mimmi,

Hejsan!
Idag har Emma och Jag kommit på att vi kommer att avsluta bloggpausen när Emma och Jag fotat lite:)
Vi behöver mer fotografier i vår blogg.:)
Men iallafall,det ända jag tänkte skriva om var att jag nyss redigerat en bild.
Kanske inte så kul för er men jag tyckte den blev svin snygg:):)


Kram Mimmi
P.S. Vi kommer nog fota nån gång denna vecka:)
P.s.Jag har haft super kul i Bollnäs:) Inlägg kommer senare. D.S

Här är bilden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela