♥♥

Huisbfnwiaerb fniherd

Publicerad 2012-01-04 20:42:49 i Mimmi,

Hej!
Har varit hemsk på sistonde på att blogga men det ska jag inte vara länge.

Idag var jag med Alva(en kompis) och vi spelade sims(ovanligt?)
Har precis köpt Sims 3 Kvällsnöjen.(KÖP DET!!!!)

Jag har också varit sjuk under veckan om det är intressant.

Imon ska jag kanske vara med Alva igen men om jag inte ska det så ska jag nog fixa en rolig design.
Måste fixa en till min kompis också.

Kram Mimmi

Svar på komentar:
Kajsa om Gott nytt år!!!!!
Vad hände dan före ?
Gott nytt år !

Svar:
Jag antar att du menar dan före nyår.
Det var att min hamster dog..
Därför blev jag väldigt ledsen.
Gott nytt år!

Hittar ingen bild:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela