♥♥

Denna veckan :)

Publicerad 2012-07-27 23:15:33 i Emma,

Hej!
 
Jag har inte bloggat på ett tag nu för jag har varken orkat eller hunnit.
I söndags var jag och min familj på nån marknad men det var inte så kul för det var dåligt väder
och marken var lerig och blöt så det kom traktorer med grus så att man inte skulle köra fast.
 
I måndags var jag och min familj i ronneby,ronneby-brunnsbad. I måndags var det också min namnsdag
och det var rätt roligt i ronneby.
 
I tisdags var vi på en camping där min farbror och hans sambo har sin husvagn.
Där grillade vi och pratade och det var riktigt kul :)
 
I onsdags var vi i hamnstad vid östra stranden.Men det var inte alls fint där!
Vattnet var jätte smutsigt och brunt och det var alijer överallt!Så helt plötsligt när man var ute i vattnet kunde man kliva i geggig sörja.Och stranden var inte fin heller det var skräp överallt! Men ändå var det jätte många där!
 
I torsdags så var vi på en jätte fin badplats med min faster.
Det var jätte skönt att bada för det var såå varmt!
 
Idag har jag och min familj varit i ullared.
Vi köpte JÄTTE mycket!Så jag orkar inte skriva vad vi köpte.
 
I morgon kommer min mormor och moster hit och hälsar på,det ska bli kul.
På söndag kommer min kusin och hans fru hit och hälsar på och vi ska få se deras lilla Gustav
för första gången :)
 
Kram Emma.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela