♥♥

Hej.

Publicerad 2012-07-12 16:23:15 i Emma,

Hej.
 
Jag har inte bloggat på ett tag nu men jag har ingen riktig anledning till varför jag inte har gjort det.
Men jag har Åkt med familjen till ronneby-brunsbad med min familj.Det var jätte
kul!Det var uppvärmt vatten så det var inte alls kallt!Sen har jag också varit på allsång i linne`parken.
Dit kom artisterna The moniker,Sanna Nilsen och Bandet Love generation.
Det var jätte mycket folk där så man såg inte så bra men man hörde ju och det var rätt kul.
I tisdags var jag,mina två systrar och min mamma hos en av mammas kompisar på kalas.
 
Annars har jag inte gjort såå mycket ;)
Kram Emma.
 
Bosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela