♥♥

Sorry för ingen bloggning!

Publicerad 2012-07-21 09:19:43 i Mimmi,

Hejsan!!
Sorry för att jag inte har bloggat har bara inte hunnit för vi har varit iväg så mycket just nu.
 
  • Vi har varit i Italien i 2 veckor
  • Vi har varit hos farmor och farfar i några dagar.
  • Vi var på middag i (Okej,det där lät konsigt)
  • Vi ska till kusinerna på måndag
 
Har massa bilder från Italien men jag har inte laddat in dom i datan ännu. 
Sen funderar jag/vi på att på att göra en ny header bara så ni vet  :)
 
Men nu måste jag sluta skriva min syrra måste vara på datan nu. :(
 
Kram  P.S Jag kommer snart visa vad jag köpte i Italien D.S
 
 
 
Gammal bild på min när jag klippte mig
 
 
Min keps. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela