♥♥

The Amazing Spiderman!

Publicerad 2012-07-21 19:34:32 i Mimmi, Våra Tips!,

Hej!
Idag har jag och min kompis varit och sett "The Amazing Spiderman" på bio!
Filmen var i 3D och den var verkligen en super bra film!
Den var väldigt spännande men jag skulle inte rekomendera den för dem som är äldre än 11 tror jag.
Jag tyckte också att det var LITE FÖR MYCKET sjutande(Jag vet inte hur det stavas).
Men den var helt klart värd att se.
 
Nu ska jag typ inte göra nånting ska nog bara slappa och lite så.
 
Kram  ;D
 
 
 
Foto:Jag (Jag hittade finare foto.) 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-07-22 09:20:01

Hej kära du!
Ett stort tack för att du var med och tävla i Veckans Blogg, vinnaren är nu utsed. Jag hoppas du gillar min blogg och vill följa den!:)

Återkom gärna även om du vann eller inte vann veckans blogg nu, det kommer ju nya chanser, så håll utkik !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela