♥♥

Tisdag kväll.

Publicerad 2012-07-03 20:23:31 i Allmänt,

Hej!
 
Jag har nyss varit ute och joggat.Det var skönt att komma ut och jogga lite
jag har inte gjort det så mycket den senaste tiden. För jag har t.ex varit på fotbolls-cup och annars har
jag inte hunnit eller orkat.
 
Idag har jag spelat badminton med min lilla-syster och vi spelade också
beach-ball.Det har varit rätt varmt här idag men mycket moln.
Jag och min lilla-syster övade också inkallning med våran busiga hund Bosse.
Sen har jag lekt med Bosse,lagat mat (korv med bröd till lunch och bacon och pannkakor till middag),
Varit inne på datorn och spelat sims och så har jag målat min systers naglar och mina egna tånaglar likadant
som jag har målat mina naglar.
 
Jag är riktigt nöjd med mina naglar :)
Kram Emma.
 
En gammal bild på Bosse.
Foto:jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela