♥♥

19 Juni 2012

Publicerad 2012-06-19 08:09:54 i Mimmi,

Hej!
Har redigt ont i magen nu,måste verkligen äta sen. ;)
Men idag ska jag åka till mormor och morfar så det kanske  blir lite foton sen.

Fast bara så alla vet,jag har ju typ inte så ofta ny fotade bilder och 
det beror på att vår data är full utav bilder,spel och massa sådant.
Så det går knappt att ladda in bilder i den. (eller jo om jag raderar bilder och sådant i den,fast det är ju så tråkit,
fast jag gör det endå ibland)
Men nu vet ni det.

Men nu ska jag gå och äta och senare idag kommer jag nog att packa,vara på datan och läsa lite(och blogga). :)

Kram 


Foto:En kompis
Model:Jag 
Redigering:Jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela