♥♥

Sims 3 och Sommarlovsmorron!

Publicerad 2012-06-18 08:21:40 i Mimmi,

Hej!
Idag hade jag nog inte tänkt att göra något speciellt bara slappa(Är lite försyld fortfarande) och 
kanske vara ute i det fina vädret ;) Vi får hoppas att det inte lurar oss,vädret alså.

Men nu undrar jag om typ alla tycker tiden går så långsamt när man väntar på att  sommarlovsmorron ska börja?
För mig känns det som flera år innan sommarlovsmorron börjar! :)

Men nu ska jag nog typ spela Sims och vänta tills sommarlovmorron börjar!

Kram 








Bjuder på sista.
Alla bilder är tagna av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela