♥♥

Sommardag!

Publicerad 2012-06-20 21:05:08 i Allmänt,

Hej!
 
Jag har inte bloggat tidigare i dag för att det har varit jätte skönt väder ute idag!
Jag har solat och läst i boken Eld som är boken efter boken Cirklen.
Den är jätte bra och man kan inte sluta läsa!
 
Jag har badat idag med mina två systrar och min storasysters kompis.
Det var iskallt!Men skönt att bada eftersom det var såå varmt!
Jag och mina systrar åt bacon-pannkaka som vi hjälptes åt att göra.
Eller så här var det ungefär:Jag cyklade till macken (som inte ligger särskilt nära oss) Och köpte mjölk,
Sen så dukade jag,elin (min lilla-syster)stekte bacon och min storasyster Nellie gjorde allt annat.
Vi åt ute i trädgården och det var jätte gott!
 
Sen nu på kvällen när mamma och pappa kommit hem så åt vi mat och sen åt vi glass och
jordgubbar.Fast jag tycker inte om jordgubbar :)
Efter det så läste jag ute i trädgården i eld och sen var jag ute och sprang en runda :D
 
Det var typ hela min fina dag idag.
Hoppas att ni också har haft en toppen dag!
Kram Emma <3
P.s Bilder på allt det har kommer i morgon,är väldigt trött just nu ;)
D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela