♥♥

Foto by Mimmi

Publicerad 2012-10-15 16:44:45 i Mimmi,

Hej!
Just nu kollar på Lilla Jönsonligan och cornflaseskuppen. Haha :)
Och spelar sims på syrrans data och bloggar på min data, Haha, känner mig som om jag var
sjukt rik. :) Skojar.. men det skulle vara kul att vara lite rikare ;)
Men idag har det väll varit en vanlig dag.
Senare ikväll ska jag göra vår No läxa tills imån.
Man ska förklara för en 6:åring vad en diamant är(?), fast man ska skriva det istället för att säga det.
Men alvarligt,Vilken 6:åring vill veta vad en diamant är??
Men nu ska jag spela sims tror jag, Kram Mimmi
 

Kommentarer

Postat av: S a n n a W i d m a n

Publicerad 2012-10-19 19:08:45

Fin blogg ni haR :)

Svar: Tack du med :)
Mimmi och Emma

Postat av: Emma :)

Publicerad 2012-10-20 12:05:05

jätte fin blogg:D

Svar: Tack du med :)
Mimmi och Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mimmi och Emma

Vi är två glada tjejer som skapade oss en blogg. Emma och Mimmi heter vi och Våra intressen är att fota,fotboll(Emma), lyssna på musik, spela trumpet(Mimmi) och mycket, mycket annat! Glöm inte att slänga iväg en kommentar ibland :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela